Kauno mokykla-darželis „Šviesa“

Kviečiame susipažinti su Kauno mokykla-darželis „Šviesa“

Kauno mokykla-darželis „Šviesa“ yra mokykla.

Toliau, Kauno mokykla-darželis „Šviesa“ bus vadinama mokykla-darželis.

Ką mokiniai veikia mokykloje-darželyje?

Mokykloje-darželyje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • gamtos mokslų,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės
  • šokio.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Mokykloje-darželyje mokiniai mokosi:

  • 1 klasėje
  • 2 klasėje
  • 3 klasėje
  • 4 klasėje

Koks yra mokyklos-darželio darbo laikas?

Mokykla-darželis dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Mokykla-darželis dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.

Kuo mokykla-darželis gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje mokykloje-darželyje.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie mokyklą-darželį galite sužinoti internete.

Mokyklos-darželio interneto svetainės adresas yra 

  • https://ksviemd.cleverphant.lt/lt

Galite paskambinti telefonu. 

Mokyklos-darželio telefono numeris yra 

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra 

Kokią informaciją rasite mokyklos-darželio interneto svetainėje?

Informacija mokyklos-darželio interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.

Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie mokyklos-darželio darbuotojus:

  • kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
  • kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
  • kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.

Koks yra mokyklos-darželio adresas?

Mokyklos-darželio adresas yra

  • Rimvydo g. 20, Kaunas 50241

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 0. 15.00 – 15.45
  • 1. 15.50 – 16.35